| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Richard Siere |
Gepost op: Jul 13 2010, 12:37 AM
|
|
TFC StamGast ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Vissers Berichten: 221 Gebruikers nr.: 2142 Geregistreerd op: 10-September 05 |
Hoe trots kun je als vader zijn........
Dit bericht is bewerkt door Richard Siere op Jul 13 2010, 12:37 AM Bijlage Plaatje ![]() -------------------- Vrgr,
Richard Siere |
| Bruinvis |
Gepost op: Jul 13 2010, 04:48 AM
|
![]() *FishCom Freak* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Vissers Berichten: 1489 Gebruikers nr.: 201 Geregistreerd op: 4-January 03 |
Zo dan, dat is een mooie.
De "kleine" man mag daar met recht erg trots op zijn. Als ik het goed zie is de foto in Nederland gemaakt. Geweldig goed gedaan een waardig opvolger van zijn vader dus. |
| Dennis Tromp |
Gepost op: Jul 13 2010, 07:33 AM
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Site Admins Berichten: 2611 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 3-December 02 |
Zoo, hee, echt een plaatje van een vis. Niet alleen groot, vooral heel mooi!
Is het wel nederland zoals Dick zegt, of is het toch een vaantiekiekje? Groet Dennis -------------------- mail: dennis@receive.nl
url: TheFishCommunity.Com / receive Bekijk mijn foto gallery: Dennis@Fishuals |
| Bram |
Gepost op: Jul 13 2010, 08:18 AM
|
![]() TFC StamGast ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Vissers Berichten: 155 Gebruikers nr.: 40 Geregistreerd op: 18-December 02 |
Vette bak!
Chapeau voor de vanger hoor! -------------------- Wat ik allemaal heb meegemaakt, pakken ze me nooit meer af!
|
| Richard Siere |
Gepost op: Jul 13 2010, 06:04 PM
|
|
TFC StamGast ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Vissers Berichten: 221 Gebruikers nr.: 2142 Geregistreerd op: 10-September 05 |
Het is een vakantiekiekje inderdaad. Weliswaar geen zon of zee te zien maar wel 17 kilo karper.
-------------------- Vrgr,
Richard Siere |
| Dale1977 |
Gepost op: Jul 27 2010, 10:04 PM
|
||
|
*FishCom Freak* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Vissers Berichten: 256 Gebruikers nr.: 1947 Geregistreerd op: 3-May 05 |
-------------------- ff een ander systeem bedenken
|
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Copyright © 2003-2007 - TheFishCommunity.Com - Alle rechten voorbehouden | Design & Concept by RECEIVE © | Thnx to It`s Ming! Hosted by Flexwebhosting.nl | Powered by: Zoom / DT / Invision Power Board(U) v1.3 Final / OSM / IPS, Inc. / X7 |