Advertisement
karperkarperkarperkarperkarperkarper

Forum Rules Hengelbouw forum

CJW Hengelbouw
Zoek je informatie of heb je een vraag over het zelf bouwen van hengels, stel je vraag hieronder aan Cor Spinhoven van CJW Rod Design. Cor weet als geen ander hoe je goede hengels bouwt, en heeft verstand van hengels voor alle doeleinden.

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Cor Spinhoven gearresteerd?, In de boeien om tekening naakte vrouw
Bram
Gepost op: Apr 16 2009, 09:15 AM
Quote Post

TFC StamGast

Groep: Vissers
Gebruikers nr.: 40

Omdat hij de tekening na een eerdere waarschuwing niet weg wilde halen werd de hengelwinkeleigenaar dinsdagavond opgepakt. Cor, die inmiddels weer op vrije voeten is, begrijpt er niks van. Zolang de rechter nog niets heeft besloten, laat hij de tekening hangen. Al is het wel een aangepaste versie.
Woensdag heeft de Officier van Justitie zich over de zaak gebogen en is tot de conclusie gekomen dat er geen sprake van een strafbaar feit. Justitie en politie zullen contact opnemen en excuses maken.

http://www.at5.nl/artikelen/15249/85

--------------------
Wat ik allemaal heb meegemaakt, pakken ze me nooit meer af!
PMEmail PosterUsers Website
Dennis Tromp
Gepost op: Apr 16 2009, 09:25 AM
Quote Post

Administrator

Groep: Site Admins
Gebruikers nr.: 1

Ja las het net ook op GeenStijl

geweldig die Cor, gewoon niet weghalen, en terecht, wat is dit voor absurde bedoening?

Die tekening hangt overigens al heel wat jaartjes in de etalage, dus wel vreemd dat er opeens zo'n ophef over komt...

--------------------
mail: dennis@receive.nl
url: TheFishCommunity.Com / receive

Bekijk mijn foto gallery: Dennis@Fishuals
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
Bruinvis
Gepost op: Apr 16 2009, 09:46 PM
Quote Post

*FishCom Freak*

Gebruikers nr.: 201

Belachelijk, reclamezuilen in de bushokjes hangen vol met meer erotische prenten.
Maar Cor, zag ik daar niet een aantal blote blanks liggen? tongue.gif
De man die jou een bekeuring gaf had zeker pas een pincet gekregen bij zijn opleiding. Kon hij lekker gaan mieren..... Ik zeg niks meer.
PMEmail Poster
Remko
  Gepost op: Apr 17 2009, 05:52 AM
Quote Post

TFC StamGast

Gebruikers nr.: 3833

Ondanks al deze ongein kan hij zich geen betere reclame wensen en ik hoop dan ook van harte dat zijn omzet hierdoor goed toeneemt.
Welke ondernemer wil dat nou niet, nationale bekendheid doordat één of andere overcompenserende idioot zich geroepen voelde gehoor te geven aan enkele klachten van intolerante omwoners wink.gif .

Ben benieuwd wat voor slap excuus de politie zal geven.

PMEmail Poster
1 Vissers(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (1 vissers en 0 anonieme gebruikers)
0 Vissers:

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll